Help Center

 

Verzending en Levering
COVID-19 en levering
Laatst geupdate: 14-10-2021 Tijdens deze corona / COVID-19 crisis doen we ons uiterste best onze operatie voort te zetten en je te informeren over de gevolgen van deze situatie voor de levering in vergelijking met wat je gewend bent...
Waar verzend Motsutoys vandaan?
We verzenden uit een magazijn in Nederland. Omdat dit een centrale locatie is, kunnen we onze producten snel naar alle landen in Europa en de VS verzenden. Omdat Nederland onderdeel uitmaakt van de EU komt je bestelling niet langs de douane, zolang je...
Controleert de douane mijn bestelling, en is dat een probleem?
Of je bestelling langs de douane komt hangt af van waar je woont.

Binnen Nederland: Onze producten worden verstuurd vanuit ons magazijn in Nederland. Als je in Nederland woont zal je bestelling dus geen grenzen oversteken...
Mijn tracking werkt niet
De volgende problemen kunnen zich aandienen: Geen tracking ontvangen: je zult misschien nog even moeten wachten. Tracking wordt pas geactiveerd als het label is geprint. Als je na 24 uur nog steeds geen tracking hebt ontvangen, neem dan contact met...
Hoe werkt gratis levering?
Je bestelling bij Motsutoys wordt onder bepaalde voorwaarden gratis geleverd. Dit zijn de belangrijkste voorwaarden: Motsutoys code of coupon voor gratis levering: misschien heb je een code of coupon voor gratis levering ontvangen...
Naar welke landen verzendt Motsutoys?
Motsutoys verzendt naar steeds meer landen: de meeste Europese landen behoren tot de lijst, net als de VS, Canada en Australië. Voor een complete up-to-date lijst van verzendinformatie, bezoek onze pagina met
Wordt mijn bestelling discreet verzonden?
Absoluut! We hechten veel waarde aan je privacy, en daarom verzenden we ieder pakketje op discrete wijze. We gebruiken simpele kartonnen dozen zonder afbeeldingen, merken, logo's of onze bedrijfsnaam. Zelfs het retouradres op het label is discreet. Lees...
Kunnen jullie mijn bestelling zonder verpakking verzenden?
Door de manier waarop ons magazijn is ingericht is dit helaas momenteel niet mogelijk. Maar maak je geen zorgen, we gebruiken discrete verzending. Een aantal van onze producten zijn opnieuw verpakt...
Waarom kan ik geen afhaalpunt selecteren?
Soms werken bepaalde modules niet naar behoren. Je kunt je cache legen, extensies uitschakelen of een andere browser gebruiken om te kijken of dit helpt. Soms lost het probleem zich vanzelf op na een aantal minuten of uren. Heb je nog steeds problemen...
Kan ik mijn bestelling op een specifieke dag laten bezorgen?
Dit is helaas momenteel niet mogelijk. Als je niet zeker weet of je thuis bent om je bestelling aan te nemen, overweeg dan je pakketje naar een afhaalpunt te laten versturen. Bekijk onze pagina met ...
View all
Producten
Ik ben ontevreden over een product, wat nu?
Afhankelijk van het probleem zijn er de volgende opties: Je hebt spijt van je aankoop: kan gebeuren! Zo lang het product ongeopend en onbeschadigd is, kun je het retourneren. Het product is beschadigd geleverd: 
Wanneer worden producten opnieuw bevoorraad?
Er zijn geen specifieke data waarop we nieuwe producten binnen krijgen. Om kosten te besparen laten we onze bevoorrading per zee transporteren en bestellen we grote hoeveelheiden tegelijk. Bovendien kunnen we nooit precies aangeven wanneer een product...
Kunnen jullie een bepaald product aan de winkel toevoegen?
Soms willen klanten een specifieke onahole, pocket pussy of ander seksspeeltje voor mannen bemachtigen, en vragen ze ons dit product aan onze winkel toe te voegen. Er zijn enkele belangrijke dingen om rekening mee te houden: We kunnen niet ieder verzoek...
Kunnen jullie een product aanraden?
Het kan lastig zijn een onahole te kiezen - dat begrijpen we maar al te goed! Hier zijn een aantal tips om je op weg te helpen: Bekijk de top 10 seksspeeltjes voor mannen. Hier ...
Welk soort glijmiddel moet ik gebruiken?
Bijna alle onaholes, pocket pussies en zelfs sekspoppen zijn gemaakt van TPE/TPR materiaal. We raden je aan een glijmiddel op waterbasis te gebruiken met deze speeltjes, omdat dit soort glijmiddel...
View all
Bestellingen: aanpassen, annuleren of retourneren
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Houd er wel rekening mee dat ons magazijn snel werkt, en dat je bestelling vaak binnen 30 minuten na het moment van bestellen is ingepakt, gelabeld...
Kan ik mijn afleveradres wijzigen?
Jazeker, neem contact op met onze klantenservice met adreswijzigingen of aanpassingen. Houd er rekening mee dat wij en de vervoerder deze wijziging handmatig moeten doorvoeren, dus het kan even duren...
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt onbeschadigde en ongeopende producten retourneren*. Verzend deze naar: Motsutoys (HC)
Fahrenheitstraat 11
6003DC Weert We zullen de terugbetaling verwerken zodra we de retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, om er zeker...
View all
Kortingen en waardebonnen
Hoe werkt het Motsutoys loyaliteitsprogramma?
Zodra je een Motsutoys account aanmaakt en je inschrijft voor het MotsuPoints programma begin je automatisch met het verdienen van punten. Je krijgt bijvoorbeeld punten voor iedere euro die je uitgeeft, ...
Hoe gebruik ik Motsutoys kortingscodes?
Als je een kortingscode hebt, bijvoorbeeld via het loyaliteitsprogramma of uit onze nieuwsbrief, kun je deze invoeren in je winkelmandje. Klik boven het totaalbedrag op "Kortingscode?". Er verschijnt...
Hebben jullie speciale aanbiedingen of uitverkoop?
Als er uitverkoop is of aanbiedingen zijn wordt dit meestal aangekondigd met een banner op de homepagina. Als je het nieuws als eerste wilt horen, meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Je kunt natuurlijk...
View all
Zekerheid, veiligheid en privacy
Is de betaling discreet?
Natuurlijk! We willen je privacy garanderen bij iedere stap van het bestel- en leveringsproces. We bieden verschillende betalingsmogelijkheden die allemaal veilig en discreet zijn. Onze bedrijfsnaam of de naam van het soort product verschijnt nooit op...
Is mijn data veilig en beschermd bij Motsutoys?
Natuurlijk!  We voldoen aan alle relevante data- en privacywetten. Je kunt meer lezen over de data die we verzamelen, wat we ermee doen en hoe we het beschermen in onze privacyverklaring ...
View all
Vooruitbestellingen
Wat is een vooruitbestelling eigenlijk?
Een vooruitbestelling is een bestelling van een product dat nog niet op voorraad is. Zodra er een nieuwe levering van producten onderweg is, kun je ons vantevoren laten weten dat je hier iets van wilt aanschaffen door een bestelling te plaatsen. We zullen...
Wat als mijn bestelling normale producten en vooruitbestellingen bevat?
Je bestelling wordt verzonden zodra alle producten op voorraad zijn. Dit betekent dat als je bestelling zowel normale producten als vooruitbestelde producten bevat, hij pas wordt verzonden als de vooruitbestelde producten in ons magazijn gearriveerd...
Wanneer kan ik mijn vooruitbestelling verwachten?
We doen altijd ons best om een verwachte levertijd op de productpagina te vermelden. We kunnen deze datum echter nooit 100% zeker weten, omdat de precieze datum van de levering niet alleen afhangt van het transport uit Azië naar Nederland, maar ...
Kan ik vooruitbestellingen plaatsen tijdens een uitverkoop, of kortingscodes gebruiken?
Ja, het is meestal mogelijk om volop gebruik te maken van een uitverkoop of speciale aanbieding en voor een geweldige prijs producten te bestellen nog voordat ze op voorraad zijn! De MotsuToys kortingscodes en coupons die je via ons
Kan ik mijn vooruitbestelling annuleren?
Ja, het is mogelijk je vooruitbestelling te annuleren. Neem contact op om ons te laten weten dat je van gedachten bent veranderd. Wij regelen de rest.
Wanneer kan ik weer nieuwe producten vooruitbestellen?
Dit is afhankelijk van onze volgende herbevoorrading met nieuwe producten.

Er zijn geen specifieke datums waarop we nieuwe producten in ontvangst nemen. Om kosten te besparen wordt onze nieuwe voorraad per zee en in grote hoeveelheden tegelijk...
Is het mogelijk een specifieke onahole vooruit te bestellen?
Het bestellen van grote hoeveelheden onaholes tegelijk zorgt ervoor dat we onze prijzen laag kunnen houden, dus helaas kunnen we meestal geen losse producten aan deze leveringen toevoegen. Heb je een specifiek product op het oog, en denk je dat andere...
View all