COVID-19 en levering

Laatst geupdate: 14-10-2021

Tijdens deze corona / COVID-19 crisis doen we ons uiterste best onze operatie voort te zetten en je te informeren over de gevolgen van deze situatie voor de levering in vergelijking met wat je gewend bent. We houden deze pagina up-to-date met de laatste informatie die je nodig hebt.

Levering
Momenteel gaat de levering van bestellingen aan huis in alle landen door. Als gevolg van een toename in online winkelen, werknemers die ziek thuis blijven, grenscontroles en files gerelateerd aan grenscontroles kan de levering in sommige landen vertraging oplopen. Over het algemeen blijft deze vertraging beperkt tot slechts enkele dagen.

Zoals altijd ontvang je automatisch een tracking code, waarmee je de bestelling van moment tot moment kunt volgen. 

Ophaalpunten
Naast levering aan huis is het ook mogelijk je bestelling op te halen bij een ophaalpunt in een lokale winkel. Als je in Nederland woont, willen we je vriendelijk verzoeken om eerst te controleren of het ophaalpunt open is, voordat je een bestelling plaatst.

Hygiëne
Om de verspreiding van het virus tegen te gaan hebben alle vervoerders maatregelen genomen. Zo worden bezorgers voorzien van desinfecterende middelen en/of handschoenen.  Ook zal de bezorger je niet meer vragen om een handtekening voor ontvangst te zetten, maar namens jou tekenen.

Bezoek onderstaande websites voor specifieke informatie over hoe de pandemie de service van deze verzendmaatchappijen beinvloedt:

BPost
DPD
GLS
PostNL
UPS