Verzending en Levering

COVID-19 en levering
Laatst geupdate: 14-10-2021 Tijdens deze corona / COVID-19 crisis doen we ons uiterste best onze operatie voort te zetten en je te informeren over de gevolgen van deze situatie voor de levering in vergelijking met wat je gewend bent...
Meer Lezen
Waar verzend Motsutoys vandaan?
We verzenden uit een magazijn in Nederland. Omdat dit een centrale locatie is, kunnen we onze producten snel naar alle landen in Europa en de VS verzenden. Omdat Nederland onderdeel uitmaakt van de EU komt je bestelling niet langs de douane, zolang je...
Meer Lezen
Controleert de douane mijn bestelling, en is dat een probleem?
Of je bestelling langs de douane komt hangt af van waar je woont.

Binnen Nederland: Onze producten worden verstuurd vanuit ons magazijn in Nederland. Als je in Nederland woont zal je bestelling dus geen grenzen oversteken...
Meer Lezen
Mijn tracking werkt niet
De volgende problemen kunnen zich aandienen: Geen tracking ontvangen: je zult misschien nog even moeten wachten. Tracking wordt pas geactiveerd als het label is geprint. Als je na 24 uur nog steeds geen tracking hebt ontvangen, neem dan contact met...
Meer Lezen
Hoe werkt gratis levering?
Je bestelling bij Motsutoys wordt onder bepaalde voorwaarden gratis geleverd. Dit zijn de belangrijkste voorwaarden: Motsutoys code of coupon voor gratis levering: misschien heb je een code of coupon voor gratis levering ontvangen...
Meer Lezen
Naar welke landen verzendt Motsutoys?
Motsutoys verzendt naar steeds meer landen: de meeste Europese landen behoren tot de lijst, net als de VS, Canada en Australië. Voor een complete up-to-date lijst van verzendinformatie, bezoek onze pagina met Meer Lezen
Wordt mijn bestelling discreet verzonden?
Absoluut! We hechten veel waarde aan je privacy, en daarom verzenden we ieder pakketje op discrete wijze. We gebruiken simpele kartonnen dozen zonder afbeeldingen, merken, logo's of onze bedrijfsnaam. Zelfs het retouradres op het label is discreet. Lees...
Meer Lezen
Kunnen jullie mijn bestelling zonder verpakking verzenden?
Door de manier waarop ons magazijn is ingericht is dit helaas momenteel niet mogelijk. Maar maak je geen zorgen, we gebruiken discrete verzending. Een aantal van onze producten zijn opnieuw verpakt...
Meer Lezen
Waarom kan ik geen afhaalpunt selecteren?
Soms werken bepaalde modules niet naar behoren. Je kunt je cache legen, extensies uitschakelen of een andere browser gebruiken om te kijken of dit helpt. Soms lost het probleem zich vanzelf op na een aantal minuten of uren. Heb je nog steeds problemen...
Meer Lezen
Kan ik mijn bestelling op een specifieke dag laten bezorgen?
Dit is helaas momenteel niet mogelijk. Als je niet zeker weet of je thuis bent om je bestelling aan te nemen, overweeg dan je pakketje naar een afhaalpunt te laten versturen. Bekijk onze pagina met ...
Meer Lezen